Vrtaška planina (1.462 m)

• Izhodišče
  • Dolžina smeri
    340m
  • Opombe

Pazite pri odseku za kočo, saj je tam pozimi nevarnost plazov.

Planina, na kateri stoji pastirski stan, se nahaja nad Mojstrano. S planine je lep razgled proti vrhovom nad dolino Vrata. Cesti sledimo v smeri Vrat in se po njej peljemo le kratek čas, parkiramo na parkirišču ob cesti, ki se nahaja nekaj metrov naprej.20161016091055Vrtaška planina, Gašper Zima

Pot se sprva zmerno vzpenja in nas v nekaj minutah pripelje na razpotje, kjer nadaljujemo naravnost (desno vodi pot na razgledno točko Grančišče). Pot naprej je strma in poteka po gozdu. Po uri in pol hoje strmina popusti, pot pa preide na plazovita pobočja. Sledi prečenje široke in z ograjo varovane umetne police (ograja je namenjena varovanju živine), s katere se nam odpre lep pogled na okoliške vrhove. Nekoliko višje strmina popusti, prečimo pašno ograjo in v nekaj nadaljnjih minutah hoje stopimo na Vrtaško planino, kjer na desni strani zagledamo pastirski stan. Turo lahko podaljšamo do Vrtaškega Vrha (1.898 m) in naprej na Sleme (2.077 m).