Jerebikovec (1.593 m)

Rahlo poraščen razglednik se nahaja nad Mojstrano in Radovno.

Z vrha je lep pogled proti Karavankam in goram nad Vrati in Krmo. Z glavne ceste se levo odcepi cesta, ki pelje v Mojstrano (Vrata, Kot in Krmo). Cesti sledimo v smeri vasi Radovna in dolin Krma in Kot. Parkiramo na desni strani ceste (na nasprotni strani parkirišča opazimo planinske oznake za Jerebikovec in Mežaklo).

Na Jerebikovec se lahko podamo tudi pozimi, ko je zimska oprema obveznajerebikovec kofler sportJerebikovec, Gregor Kofler

S parkirišča prečimo cesto in se sprehodimo do planinskih tabel, kjer se začne pot na Jerebikovec. Pot že na začetku pelje v gozd in se strmo vzpenja po pobočju naravnost navzgor. Po tej dolinici nas pripelje na enega od stranskih grebenov že omenjene gore, kjer je klopca, ki nam nudi zaslužen počitek z razgledom na Kepo.

Nadaljujemo desno, sprva po grebenu, nato pa pot preide na strma pobočja, po katerih se vzpenjamo. Po uri in pol hoje pa strmina nenadoma izgine in pot nas pripelje do druge klopce pri spomeniku padlim partizanom na planini Mežakla. Tu zavije desno in skoraj vodoravno preči obrobje opuščene planine Mežakla. Le nekoliko naprej pa stopimo na cesto pri Tilčevem rovtu. Tej cesti sledimo dobrih 5 minut do mesta, kjer nas smerokaz usmeri desno navzgor v pobočja Jerebikovca. Pot se spet strmo vzpne in nas pripelje na grebenček, kjer nas pripelje do vrha.